Followers

viernes, 3 de febrero de 2012

Mi Nuevo Descubrimiento



Estaba ansiosa de hacer un post para contaros mi nuevo descubrimiento, el jabón de Azufre. No había oído nunca hablar de dicho jabón, aunque luego mi madre en casa me comentó que era bastante conocido, pero el caso es que me fui a la perfumería a buscar unas cosas y en un estante vi numerosos jabones, en concreto el jabón de azufre era el específico para pieles grasas y se presenta cómo ayuda seborreguladora y minimizadora de puntos negros. Bueno la teoría nos la conocemos todas, y por casi dos euros (no llega) me dije, venga, a ver qué tal es. Mi experiencia ha sido estupenda y estoy muy contenta con mi compra. Suena a eslogan, pero se nota desde la primera vez que lo utilizas.




Una vez abrimos la cajita nos encontramos el jabón envuelto en un plástico muy bien sellado. Su olor no es nada fuerte, No es un milagro, pero si un jabón que trata muy bien la piel grasa, con lo bien que me está viniendo ahora en invierno que tengo la piel menos grasa, no me quiero ni imaginar en verano! 
Está indicado para las pieles grasas, es antiséptico y para combatir el acné. Lo fundamental es que el azufre lo que consigue es eliminar el exceso de grasa, y esto es realmente lo que ayuda a la eliminación, poco a poco, de los puntos negros y los granitos tan desagradables. Si tenéis la piel mixta pero a la vez zonas resecas cuidado con este jabón porque os puede resecar mas esas zonas poco hidratadas.
Este jabón no contiene conservantes ni parabenos y tanto su glicerina como sus aceites son de origen vegetal. Está elaborado artesanalmente y sin colorantes.


Todas las mañanas y todas las noches, estoy cogiendo una esponja blandita, para no irritar la piel y los granitos, y con ella me aplico un poco de jabón por toda la cara dando pequeños masajitos para dejar muy limpia la piel.
La sensación de limpieza que me deja es muy agradable y me echo una crema hidratante para evitar la sequedad de la piel.

Lo hay de muchas marcas, es barato y natural, os recomendaría sin duda que probaseis a las que tenéis la piel grasas. Se puede encontrar en droguerías, perfumerías, parafarmacias....

15 comentarios:

Mariquititas Rojas dijo...

Hola acabo de ver tu publicación y te digo desde hoy en mi blog yo publique sobre un jabón de azufre porque además de ser natural es muy bueno para pieles grasos y con granitos yo lo utilizaba antes pero desde que los granitos desaparecieron deje de utilizarlo tan a menudo porque seca mucho la cara. Te espero en mi blog.Un besote

Sarita's Moda dijo...

No lo sabia, y si dices que es bueno para pieles grasas, seguro me animo!

Eclectico dijo...

No conocía este jabón muy interesante aunque dudo conseguirlo aquí ... el saber no ocupa espacio y siempre se agradece :D

hastalaLUNAyvuelta dijo...

Yo hace tiempo que lo uso y la verdad es que es buenisimo... lo unico que no se puede utilizar muy a menudo porque reseca mucho la piel por eso como tu dices, es importante una buena crema hidratante despues.
un saludo!

Tracy dijo...

Es buenísimo para la piel y sus problemas y limpieza.

Michellegoesto dijo...

No lo habia oido en mi vida, pero me lo apunto! Mi piel es mixta, pero yo la defino como mixta muy mixta, porque las zonas secas son muy secas y las grasas muy grasas... asi que me vendra bien!

Un beso!!


http://andthemakeupgoesto.blogspot.com

la tía maruja dijo...

Hola! Yo lo usé un tiempo en mi juventud (hace como mil años, jajaja, es broma!) y recuerdo que me fue bien, aunque lo dejé de usar porque me cambió la piel y ahora es mixta y ya ese jabón me secaba mucho. Me alegro de que te vaya bien! Besos!

Andrea dijo...

Que curioso que un jabon de toda la vida te vaya bien! Yo nunca lo he probado, pero en la farmacia alguna vez lo despacho jeje Y si como dices es super barato!

Un beso y feliz día, Andrea La vida en rosa

hailey dijo...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Hailey William
haileyxhailey@gmail.com

Eva dijo...

Hola!!! Me ha encantado tu blog, así que te sigo desde ya :)
Espero verte pronto por el mío.


besitos
Happiness Everywhere♥

Lolita dijo...

Hola guapa!
No lo conocía, vaya mi piel es mixta y tengo zonas super resecas, si dices que no me puede ir bien!

Se lo recomendaré a una amiga..

gracias
un beso

Anónimo dijo...

[p]There is simply no comparison between a normal pair and an Ugg bailey [url=http://uggbootspink.webstarts.com] ugg boots pink[/url] boots . Classic Short boots Australia is the premier brand for luxury sheepskin [url=http://chocolateuggboots.webstarts.com]chocolate ugg boots[/url] footwear . Our mission is to help large numbers of men and women all around the planet delight in A better Excellent of Living ?by providing them a car or truck that permits them To create More money though obtaining the Independence to Get pleasure from it . ? Good listening skills Practice active listening – don't interrupt customers,best hair products, but engage them . If you commence any in the diets, the initial [url=http://shortclassicuggboots.webstarts.com]short classic ugg boots[/url] thing that you choose to is going to be informed could be the eating habits info on what foodstuff you may consume and what forms of food are usually not excellent for you personally . Designed [url=http://uggaustraliasaleboots.webstarts.com聽]ugg australia sale boots[/url] to be worn to be comfy and warm . As the time goes on, designers have much more challenge to face more and more needs of people . Thus absolutely , uggs bailey link triplet isn't just fit with to have younger people, the old people will [url=http://cheapuggaustraliaboots.webstarts.com]cheap ugg australia boots[/url] just put on in their own style let alone demonstrate to their specific ways.[/p][p]Stay away from sporting dark colored briefs . Currently taking evidence from Bottega Veneta combined with Fendi Secret agent pouches, Miu Miu handbags ugg boots outlet sale showcase good looking silver antique, darkish, pink not to mention wine red household leather using plaited particular top handle, detachable make group and additionally twofold instant drawing a line under, Not counting the tour of the property, you will find a self-guided hiking journey in the reasons along with slave quarters, ancient displays in your cellars whilst in the 3 other architecture relating to the residence, a UGG Classic Tall Boots 5815 Mixed Colors real hands-on the historical past convention, as well as a keepsake go shopping . How many shoes would you say that about? You don't have break-in period, and they feel like you are wearing nice slippers around public . Most of these ever-cozy also real sheepskin UGG boots evolve because of an assortment of designs and styles but do not ever stray faraway from its theme . [url=http://babyuggboots.webstarts.com]baby ugg boots[/url] co . Related Articles - Genuine, UGG, boots, Email this Article to a Friend! [url=http://discountuggbootsukonline.webstarts.com聽]discount ugg boots uk online[/url] Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . Fashion Jewelry Chunky and big statement jewelry that is vintage-inspired, bright and bold, or feminine [url=http://cardyuggboots.webstarts.com] cardy ugg boots[/url] and layered is the trend in fashion jewelry right now . But I would extremely suggest you get an indoor and outdoor cycling shoe separately.[/p]

Anónimo dijo...

[p]Staple Design, NYC got their start in 1997 and focus on clothing, creating for others, and selling goods from their retail store . How do you taste the actual composer隆炉s feelings? The solution is in reality a set of fantastic headphones [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre studio[/url] is your best selection . Beats By Dre With Justbeats, you get the greatest listening experience in the most [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre[/url] easily elegant package . I just have to make sure I don隆炉t accomplish [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]solo beats by dre[/url] this word: anticippointment . Beats Electronics and Monster are not renewing their headphones contract [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre headphones[/url] after a five year partnership . If we do not soon comprehend the connection between press and learning, if we have not made such a connection, this technological innovation may be used mainly for entertaining operas and online purchase of consumer products . It隆炉s clear from the off that the Beats Tours are no shrinking violets . eah space gains deem repeatedly killed [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre uk[/url] the base burden leaders.[/p]

Anónimo dijo...

[p]Every aspect [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap solo beats by dre [/url] of dre beats is a carefully planned out initiative . Iovine has more than 40 years of experience in the music industry and is currently the chief executive of Interscope records . cheap beats by dre . Don隆炉t forget these: comfortable, good performance and reasonable price . The chrome detailing and lower-case 隆庐b隆炉, a hallmark of Beats by Dr Dre headphones, add to the effect . Ultra easy is better than through dre earphones present moderate isolations plus much more very sensitive than different common company earbuds . The expert people handle the ebook blogs so you need not worry for your writing . This way away should really be plenty of to be able to focus on it located at total volume level if you have a [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap beats by dre[/url] second area.[/p][p]The way to Make Dope Beats Right away Making use of An Online Beat Maker So that you just heard a sizzling new track on the internet or within the radio and considered to on your own, I could generate a beat that sizzling if I only had many of the high priced recording gear like the huge canine producers and beats by dre best studios have! Nicely nowadays I will [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]beats by dre earphones[/url] display exactly why you do not need fancy high-end equipment to start generating significant quality beats . All three devices start at [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap beats by dre earphones[/url] 隆锚159 隆陋 compared to the iPad mini隆炉s 隆锚269 隆陋 so can Barnes & Noble offer something its rivals don隆炉t?

I隆炉ve gone hands-on with the Nook HD and its bigger brother the 9 . In my personal opinion, this limit doesn隆炉t damage the reputation of the name of Monster Beats . Dre StudioHD Headphones - purple
Monster Headphones has marketing and advertising period of your time owing away beats dr . Only a limited run has been produced, so get yours fast! Today, hotsalemarts has a big discount, it is only $249 for free shipping your home!!!Constructed from strong yet lightweight aluminum, Detox Pro resists vibrations, so you never hear unwanted artifacts, just pure, clear sound . Dre Studio Orange Diamond Limited Edition

Now [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]solo beats by dre[/url] the time is here . Studio Limited Edition Color Orange Headphones Beats by Dr . Dre Studio Orange Diamond Limited Edition

Now the time is here.[/p]

شركة ضي الرحمن dijo...

https://light-elrahman.com/شركة مكافحة حشرات بعنك

viernes, 3 de febrero de 2012

Mi Nuevo Descubrimiento



Estaba ansiosa de hacer un post para contaros mi nuevo descubrimiento, el jabón de Azufre. No había oído nunca hablar de dicho jabón, aunque luego mi madre en casa me comentó que era bastante conocido, pero el caso es que me fui a la perfumería a buscar unas cosas y en un estante vi numerosos jabones, en concreto el jabón de azufre era el específico para pieles grasas y se presenta cómo ayuda seborreguladora y minimizadora de puntos negros. Bueno la teoría nos la conocemos todas, y por casi dos euros (no llega) me dije, venga, a ver qué tal es. Mi experiencia ha sido estupenda y estoy muy contenta con mi compra. Suena a eslogan, pero se nota desde la primera vez que lo utilizas.




Una vez abrimos la cajita nos encontramos el jabón envuelto en un plástico muy bien sellado. Su olor no es nada fuerte, No es un milagro, pero si un jabón que trata muy bien la piel grasa, con lo bien que me está viniendo ahora en invierno que tengo la piel menos grasa, no me quiero ni imaginar en verano! 
Está indicado para las pieles grasas, es antiséptico y para combatir el acné. Lo fundamental es que el azufre lo que consigue es eliminar el exceso de grasa, y esto es realmente lo que ayuda a la eliminación, poco a poco, de los puntos negros y los granitos tan desagradables. Si tenéis la piel mixta pero a la vez zonas resecas cuidado con este jabón porque os puede resecar mas esas zonas poco hidratadas.
Este jabón no contiene conservantes ni parabenos y tanto su glicerina como sus aceites son de origen vegetal. Está elaborado artesanalmente y sin colorantes.


Todas las mañanas y todas las noches, estoy cogiendo una esponja blandita, para no irritar la piel y los granitos, y con ella me aplico un poco de jabón por toda la cara dando pequeños masajitos para dejar muy limpia la piel.
La sensación de limpieza que me deja es muy agradable y me echo una crema hidratante para evitar la sequedad de la piel.

Lo hay de muchas marcas, es barato y natural, os recomendaría sin duda que probaseis a las que tenéis la piel grasas. Se puede encontrar en droguerías, perfumerías, parafarmacias....

15 comentarios:

Mariquititas Rojas dijo...

Hola acabo de ver tu publicación y te digo desde hoy en mi blog yo publique sobre un jabón de azufre porque además de ser natural es muy bueno para pieles grasos y con granitos yo lo utilizaba antes pero desde que los granitos desaparecieron deje de utilizarlo tan a menudo porque seca mucho la cara. Te espero en mi blog.Un besote

Sarita's Moda dijo...

No lo sabia, y si dices que es bueno para pieles grasas, seguro me animo!

Eclectico dijo...

No conocía este jabón muy interesante aunque dudo conseguirlo aquí ... el saber no ocupa espacio y siempre se agradece :D

hastalaLUNAyvuelta dijo...

Yo hace tiempo que lo uso y la verdad es que es buenisimo... lo unico que no se puede utilizar muy a menudo porque reseca mucho la piel por eso como tu dices, es importante una buena crema hidratante despues.
un saludo!

Tracy dijo...

Es buenísimo para la piel y sus problemas y limpieza.

Michellegoesto dijo...

No lo habia oido en mi vida, pero me lo apunto! Mi piel es mixta, pero yo la defino como mixta muy mixta, porque las zonas secas son muy secas y las grasas muy grasas... asi que me vendra bien!

Un beso!!


http://andthemakeupgoesto.blogspot.com

la tía maruja dijo...

Hola! Yo lo usé un tiempo en mi juventud (hace como mil años, jajaja, es broma!) y recuerdo que me fue bien, aunque lo dejé de usar porque me cambió la piel y ahora es mixta y ya ese jabón me secaba mucho. Me alegro de que te vaya bien! Besos!

Andrea dijo...

Que curioso que un jabon de toda la vida te vaya bien! Yo nunca lo he probado, pero en la farmacia alguna vez lo despacho jeje Y si como dices es super barato!

Un beso y feliz día, Andrea La vida en rosa

hailey dijo...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Hailey William
haileyxhailey@gmail.com

Eva dijo...

Hola!!! Me ha encantado tu blog, así que te sigo desde ya :)
Espero verte pronto por el mío.


besitos
Happiness Everywhere♥

Lolita dijo...

Hola guapa!
No lo conocía, vaya mi piel es mixta y tengo zonas super resecas, si dices que no me puede ir bien!

Se lo recomendaré a una amiga..

gracias
un beso

Anónimo dijo...

[p]There is simply no comparison between a normal pair and an Ugg bailey [url=http://uggbootspink.webstarts.com] ugg boots pink[/url] boots . Classic Short boots Australia is the premier brand for luxury sheepskin [url=http://chocolateuggboots.webstarts.com]chocolate ugg boots[/url] footwear . Our mission is to help large numbers of men and women all around the planet delight in A better Excellent of Living ?by providing them a car or truck that permits them To create More money though obtaining the Independence to Get pleasure from it . ? Good listening skills Practice active listening – don't interrupt customers,best hair products, but engage them . If you commence any in the diets, the initial [url=http://shortclassicuggboots.webstarts.com]short classic ugg boots[/url] thing that you choose to is going to be informed could be the eating habits info on what foodstuff you may consume and what forms of food are usually not excellent for you personally . Designed [url=http://uggaustraliasaleboots.webstarts.com聽]ugg australia sale boots[/url] to be worn to be comfy and warm . As the time goes on, designers have much more challenge to face more and more needs of people . Thus absolutely , uggs bailey link triplet isn't just fit with to have younger people, the old people will [url=http://cheapuggaustraliaboots.webstarts.com]cheap ugg australia boots[/url] just put on in their own style let alone demonstrate to their specific ways.[/p][p]Stay away from sporting dark colored briefs . Currently taking evidence from Bottega Veneta combined with Fendi Secret agent pouches, Miu Miu handbags ugg boots outlet sale showcase good looking silver antique, darkish, pink not to mention wine red household leather using plaited particular top handle, detachable make group and additionally twofold instant drawing a line under, Not counting the tour of the property, you will find a self-guided hiking journey in the reasons along with slave quarters, ancient displays in your cellars whilst in the 3 other architecture relating to the residence, a UGG Classic Tall Boots 5815 Mixed Colors real hands-on the historical past convention, as well as a keepsake go shopping . How many shoes would you say that about? You don't have break-in period, and they feel like you are wearing nice slippers around public . Most of these ever-cozy also real sheepskin UGG boots evolve because of an assortment of designs and styles but do not ever stray faraway from its theme . [url=http://babyuggboots.webstarts.com]baby ugg boots[/url] co . Related Articles - Genuine, UGG, boots, Email this Article to a Friend! [url=http://discountuggbootsukonline.webstarts.com聽]discount ugg boots uk online[/url] Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . Fashion Jewelry Chunky and big statement jewelry that is vintage-inspired, bright and bold, or feminine [url=http://cardyuggboots.webstarts.com] cardy ugg boots[/url] and layered is the trend in fashion jewelry right now . But I would extremely suggest you get an indoor and outdoor cycling shoe separately.[/p]

Anónimo dijo...

[p]Staple Design, NYC got their start in 1997 and focus on clothing, creating for others, and selling goods from their retail store . How do you taste the actual composer隆炉s feelings? The solution is in reality a set of fantastic headphones [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre studio[/url] is your best selection . Beats By Dre With Justbeats, you get the greatest listening experience in the most [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre[/url] easily elegant package . I just have to make sure I don隆炉t accomplish [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]solo beats by dre[/url] this word: anticippointment . Beats Electronics and Monster are not renewing their headphones contract [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre headphones[/url] after a five year partnership . If we do not soon comprehend the connection between press and learning, if we have not made such a connection, this technological innovation may be used mainly for entertaining operas and online purchase of consumer products . It隆炉s clear from the off that the Beats Tours are no shrinking violets . eah space gains deem repeatedly killed [url=http://www.monsterbbeatsbydre.co.uk]beats by dre uk[/url] the base burden leaders.[/p]

Anónimo dijo...

[p]Every aspect [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap solo beats by dre [/url] of dre beats is a carefully planned out initiative . Iovine has more than 40 years of experience in the music industry and is currently the chief executive of Interscope records . cheap beats by dre . Don隆炉t forget these: comfortable, good performance and reasonable price . The chrome detailing and lower-case 隆庐b隆炉, a hallmark of Beats by Dr Dre headphones, add to the effect . Ultra easy is better than through dre earphones present moderate isolations plus much more very sensitive than different common company earbuds . The expert people handle the ebook blogs so you need not worry for your writing . This way away should really be plenty of to be able to focus on it located at total volume level if you have a [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap beats by dre[/url] second area.[/p][p]The way to Make Dope Beats Right away Making use of An Online Beat Maker So that you just heard a sizzling new track on the internet or within the radio and considered to on your own, I could generate a beat that sizzling if I only had many of the high priced recording gear like the huge canine producers and beats by dre best studios have! Nicely nowadays I will [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]beats by dre earphones[/url] display exactly why you do not need fancy high-end equipment to start generating significant quality beats . All three devices start at [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]cheap beats by dre earphones[/url] 隆锚159 隆陋 compared to the iPad mini隆炉s 隆锚269 隆陋 so can Barnes & Noble offer something its rivals don隆炉t?

I隆炉ve gone hands-on with the Nook HD and its bigger brother the 9 . In my personal opinion, this limit doesn隆炉t damage the reputation of the name of Monster Beats . Dre StudioHD Headphones - purple
Monster Headphones has marketing and advertising period of your time owing away beats dr . Only a limited run has been produced, so get yours fast! Today, hotsalemarts has a big discount, it is only $249 for free shipping your home!!!Constructed from strong yet lightweight aluminum, Detox Pro resists vibrations, so you never hear unwanted artifacts, just pure, clear sound . Dre Studio Orange Diamond Limited Edition

Now [url=http://www.solobeatsbydre.co.uk]solo beats by dre[/url] the time is here . Studio Limited Edition Color Orange Headphones Beats by Dr . Dre Studio Orange Diamond Limited Edition

Now the time is here.[/p]

شركة ضي الرحمن dijo...

https://light-elrahman.com/شركة مكافحة حشرات بعنك